09 March 2011

~ Underwater World Langkawi..~


Bertemu kembali, ok..Sebelum we all gerak ke Underwater yg terletak kira2 8 minit dari Awana Porto Malai, aku dah pun dapat green light awal2 dari hubby to drive carefully.......Sebab hubby bekerje so akulah yg jadi pemandu merangkap tourist guide kali ni..
Tiket masuk for adult RM28 and 18 for kids and of course free la tuk infant. But itu price ticket for pemegang mykad and mykid tp bagi tourist2 bukan warganegara yg nak masuk kenala bayar RM38 for adult and RM28 for kids..









Honestly, sepanjang berada dlm ni, takde apa yg menarik perhatian aku sehinggalah bila kami bertemu penguin.


"Mama! penguin tu ada rambut..hihi.." sambil tertawa kecil anak dara aku tu..hmm..memang penguin tu ada rambut, tersangatlah kiut!




Rehat sebentar for Anis melayan kek Orio nya..this time memang waktu tidur for Alia..Alisya pula tiba2 mengamuk nak coke. Just bg dia minum sikit sebab kalau dah Alisya yg mengamuk boleh lari semua binatang2 dlm underwater ni..



Okiez..tamat kisah disini..lepas ni jalan2 and pusing2 lagi..akan menyusul lagi di lain entry......

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...