Macam biasa..aku kesini bukan utk bermain golf, tp bawa anak2 mandi manda di pool side golf club..inilah rutin harian aku sepanjang my sis ada disini..
Sebelum mandi layan playground dulu kat sebelah kolam renang...
Sebelum mandi layan playground dulu kat sebelah kolam renang...




Comelnyer Anis dgn swimming suit ni.....

Buggy situ sana sini...syok rasanya tgok diorang ni main golf. Hmm..kalau la aku ada handicap..............teman hubby gi driving range je la....


Sebalik cermin kaca ni tempat org nak kuruskan bdn...gym la...apa yg aku perasan, ada mak2 budak yg hantar anak diorg mandi and mak dia gi gym...adakah satu hari nanti aku akan buat perkara yg sama?

Haaaa...ini dia penunggu kolam...besar mcm king kong aku tgok...

Haaaa...ini dia penunggu kolam...besar mcm king kong aku tgok...

penat tgok kakak2 dia mandi, around 6.30 Alia pun terlena...

Mandi manda sampai menyala lampu kat sini...ikutkan hati diorang nak mandi sampai ke malam tapi tak boleh la..kan mama bawa baby!

By the time kitorang nak balik gerimis pulak....my kids drive me crazy.........and I drive them everywhere.....

sebelum balik kena jumpa abg king kong ni dulu.....aku yg dah lama simpan members card baru skrg nak guna kemudahan kat sini......













2 comments:
salam kenal..byk gambar kat sini..
hello a.samad, nice 2 know u..ni story bergambar namanya..
Post a Comment