12 December 2010

~ Sepetang lagi di Golf Club...~

Macam biasa..aku kesini bukan utk bermain golf, tp bawa anak2 mandi manda di pool side golf club..inilah rutin harian aku sepanjang my sis ada disini..

Sebelum mandi layan playground dulu kat sebelah kolam renang...

Kalau kat rumah pun dah suka main panjat2......



Me and Alia..



Kalau dtg sini kena bawa herbal insect repella....boleh tahan jugak nyamuk2 kat sini..


Comelnyer Anis dgn swimming suit ni.....

Posing tunjuk montot!

Buggy situ sana sini...syok rasanya tgok diorang ni main golf. Hmm..kalau la aku ada handicap..............teman hubby gi driving range je la....

Apa yg dimenung Anis ni.....


Sebalik cermin kaca ni tempat org nak kuruskan bdn...gym la...apa yg aku perasan, ada mak2 budak yg hantar anak diorg mandi and mak dia gi gym...adakah satu hari nanti aku akan buat perkara yg sama?

Haaaa...ini dia penunggu kolam...besar mcm king kong aku tgok...

penat tgok kakak2 dia mandi, around 6.30 Alia pun terlena...

Mandi manda sampai menyala lampu kat sini...ikutkan hati diorang nak mandi sampai ke malam tapi tak boleh la..kan mama bawa baby!

By the time kitorang nak balik gerimis pulak....my kids drive me crazy.........and I drive them everywhere.....

sebelum balik kena jumpa abg king kong ni dulu.....aku yg dah lama simpan members card baru skrg nak guna kemudahan kat sini......

2 comments:

a.samad jaafar said...

salam kenal..byk gambar kat sini..

SaHaNiMsofEa said...

hello a.samad, nice 2 know u..ni story bergambar namanya..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...