Ptg after we all kayakan itu pemilik City Mall Gardens, me n sis gerak ke Golf club tuk tgok skills renang Anis yg dah sampai tahap perenang amatur tu...

Dulu takde safety skrg mama tak perlu risau lg.....got this goggles and rolling bands at Subang Parade...



bukan main suka dia buat aksi kuak lentang ni...

Bila ada pelampung kiri kanan lengan baru la dgn bangga nye Anis boleh melakukan aksi begini, bila mama tanggalkan pelampung tu, terus tenggelam dlm air.....tak ape..kita slow2 belajar k..anak2 mama mandi tak sampai 1 jam pun..lain plak sejuknye air dia waktu ni. sampai mama terdengar ada one boy ni tanya pd guard pool ~ "abg! air dia sejuk gila la bang, takde air suam ke?" kihkihkih.....








0 comments:
Post a Comment