Yuhuuuuu.....! holiday lagi..bestnyer....!!! Insyaallah hari selasa next week aku ke sini....Will fly there with MAS. This is the 1st time flite for Alisya and Alia....and of course my beloved parents will come along also.........menghitung hari.....detik demi detik........:D
Cara Atasi Susu Badan Terlalu Banyak (How to overcome oversupply of breast
milk)
-
*#Pantang with Dr FL*
Hi mommies. Korang dah baca pasal *Susu Badan Terlalu Banyak* semalam di
SINI. Harini aku nak cerita pulak cara untuk mengatasinya.
...
7 years ago









4 comments:
syok tu..holiday..hehhee
Memang syioookkkkk!!!! Ko lg la syok kat sana, dah ada transport senang nak merewang kemana-mana...... Heheheeeeee...
saya follower baru..free2 follow kiter yer.
Hi widdaa.. tq... Tp sy x dapat follow widda balk la...link blog widda xde..kalo widda ade baca comment sy ni, boleh widda serta link blog widda skali? Tq once again widda.....
Post a Comment