Assalammualaikum......Alhamdulillah, aku dah pun selamat tiba dirumah sendiri 2 minggu yg lepas..........amik ko, 2 minggu aku amik masa rehat sebelum nak story about our vacation past 2 weeks ago...and vacation ni of course with other family side hubby....It's really fun! Perkara yg menyeronokkan when we celebrated birthday boys and girl for last january and early february...Kami sambut kat gerai tepi jalan on da way back to KL..stop cause masing2 nak melantak durian then ada sebuah gerai jual lauk pauk skali...actually we all nak celebrate at one of this restoren and just take about 10 minutes from our resort but bila masing2 dah kenyang mkn nasi campur lastly kek terpaksa dilupakan buat sementara waktu.....oleh kerana masa yg tidak mengizinkan, kami sambutnya sederhana tp meriah! By the way...Happy Belated Birthday to Akim de Motion (30 Jan), Muaz (2 Feb) and of course my cutey cutey Anis Sofea (4 Feb).....Mama love you sayang.......
Cara Atasi Susu Badan Terlalu Banyak (How to overcome oversupply of breast
milk)
-
*#Pantang with Dr FL*
Hi mommies. Korang dah baca pasal *Susu Badan Terlalu Banyak* semalam di
SINI. Harini aku nak cerita pulak cara untuk mengatasinya.
...
7 years ago








0 comments:
Post a Comment