Hari dihitung penuh debar... duduk ku tidak senang... gelisah sana sini, tidur tak senyenyak dulu... kaki dah membengkak bak kaki gajah... pergerakan nafas semakin ligat... aku bersyukur kali ni aku tidak pernah alami kekejangan kaki spt yg berlaku pd anak pertama dan kedua dulu... tak blh bayang mcm mana sakit kalau dapat kejang.... dan pergerakan baby kali ni amat agresif..aku terasa kakinya bergerak menguasai seluruh perutku.. sakit nya.... tapi cuma seketika.... pergerakan agresifnya akan berlaku setiap kali waktu mlm ketika mahu tdr... setiap kali pergerakan, bayi akan menekan pundi kencing.. ntah berapa kali keluar masuk bilik termenung...... that day jumpa doc. dia bilang baby dah 'masuk'... huuuu... sabar...sabar... blom masanya lg........
Cara Atasi Susu Badan Terlalu Banyak (How to overcome oversupply of breast
milk)
-
*#Pantang with Dr FL*
Hi mommies. Korang dah baca pasal *Susu Badan Terlalu Banyak* semalam di
SINI. Harini aku nak cerita pulak cara untuk mengatasinya.
...
7 years ago











0 comments:
Post a Comment