24 November 2010

~ Blom tdo lagi...~

Sekarang da hari rabu yer.. Waktu ni semua org tgh lena diulit mimpi.. Aku masih disini setia menunggu Anis & Lisa layan cartoon fav. Tom n Jerry.. Papa & Alia dah lama tdr start dari pkl 11 td..Jadi sambil2 tu boleh aku update skit cerita terbaru..

Sebenarnya aku betul2 exhausted! tp disebabkan Anis x makan dari waktu dia tdr pkl 7mlm td and bgn pkl 11 lebih, tak blh biar dia tdr dgn perut kosong.. so goreng apa yg patut buat alas perut.. Sebenarnya my sister ada kat sini skrg. Dia sampai dari Penang ptg td.. Naik firefly turun kat airport Subang then amik cab.. Sebulan dia bercuti..ini bermakna sebulan dia ada disini temankan aku..thank U my luvly sis..without U i'm so boring U know!



Makan nugget sambil layan cartoon Tom n Jerry...

Anis & Lisa masih berjaga di waktu ni..Not sure pkl berapa diorg tdr mlm ni.. Confirm esok bgn kul 10!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...