29 November 2010

~ Sabtu yg lalu..~


Story today is about last weekend.. Sunway Pyramid destinasi kami..

My luvly sis. cuti sebulan..that means selama tu dia jd babysitter!

Seingat aku dah lama kami tak bergambar bersama macam ni..entah kenapa liat sgt nak bergambar sefamily..this time Alia duk nyorok belakang we all..

Langkah kami ke world of cartoons..nak cari sesuatu utk Anis, Alisya and Alia...

Sebelum tu stop dulu kat fairy wheel..tgok je ler benda ni berpusing...kesian anak2 mama.. masa x izinkan kita.. Next time kita spend whole day kat sini yer... kita main puas2!

Dah sampai world of cartoons..benda pertama yg mereka nampak...

Anis dah dapat benda ni terus cakap "Ma..da jom bayar!.." Ayok! anak mama ni...

Cermin mata ni dah pun selamat jd harta mereka berdua...Hajat hati nak cari sebarang 2 3 helai baju tuk Alia tp nampaknya takde baju yg berkenan di hati..last2 I decided ke kids boutiqe sebelah world of cartoons..akhirnya dapat juga baju utk Alia.. x snap photo pun semuanya nak cepat!

Alisya suka cermin mata ni....

Lepas berabis duit papa kat WOC, we all gerak ke Jusco babies room..

Terserempak plak dgn gadis2 ni dgn mascot singa.. kesian kat diorang tak de siapa nak bergambar.. don't worry ladies, kitorg dtg selamatkan U all...

Haha..mascot singa dari Egypt! Alisya nangis sakan sebab dia takut gile dgn singa ni!


Christmas kan tak lama lg..so ada event waktu ni...

After spend about 15 mins at babies room, we all decided stop pekena icecream while tunggu Alia lena.. we took rasberry+strawberry flavor, blueberry and mango plus watermelon juice
....

"and the nite is black and the stars are bright and the sea is dark and deep....." shhh..sleep my dear baby......


Japanese ice cream..we can choose the flavor that we like and they will blend it together! we also blend RM35 to our stomach! gulps!

Exhausted mama but really enjoy with this!

4 comments:

eMMe said...

mama menten slim walaupun anak tiga...caya la mama! leh makan icecream dgn tenang nye....

SaHaNiMsofEa said...

Hehe eMMe..xperlu berdiet, mkn jamu or pegi gim, jaga anak tu dah buat kita jd slim..

az said...

tempat wajib...sunway piramid..dulu2 masa bujang mama fina dibawa oleh mama alia, alisya & anis ke sunway piramid untuk merasa thai massage..sedap ooo..hi2.

SaHaNiMsofEa said...

kak az! skrg thai massage tu dah tukar ke ground floor & SP pun dah berubah wajah! kalau x ingat jalan boleh sesat and bengong kejap.. nanti anak2 dah besau kita pegi berdua yer! ladies nite mcm bujangan dulu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...