04 August 2010

~ Always in my memory..~

Saat gemilang yg aku rindui..... saat2 'kau menarik tertarik kau memang daboom!... rinduuu saat2 ini........ andai dapat ku undurkan putaran dunia....

Pn Saza -Trengkas-
Pn. Balkis -Note Taking-
Cik Zarina -PPJ-



Bengkel Kecantikan SARI AYU - Pusat Sumber PPD-



Note Taking - Jabatan Matematik, Sains & Komputer
Rumah sewa PD.. nama taman dah tak ingat..
My BFF..waktu ni bunga Ros tu k.as dapat dari sape ha?
DSK Nite Sem. 1
DSK Nite Sem. 2

DSK Nite Sem. 4
Norafida@ Fid
Ruziana@ Nona
sebelum nak amik gambar, tokey pompuan cina time ni tepaksa sembur dulu jubah2 yg kitorang nak pakai ni dgn ridsect sebab banyak lipas! gilo botul kalau diingat balik...

Sahabat yg sentiasa bersama tak kira kemana.. Idalis Ayu, Azliza, Suhaila...








Vitamin C - The Graduation Song (friends Forever)


p/s : gambr amik guna hp snap kat album lama2 dulu.. tu pasal ada cahaya suci murni kat gambar....

3 comments:

amai @ mai said...

Anim.. rindunyer saat ini.. ermmm... ;)

az said...

wakaka..terguling2 akak bila ingat citer tangkap gmbar dgn jubah tuh..sanggup tu pi kedai gmbar dgn pakai jubah berlipas..eh nim, bunga ros tu kan ke ko bawak dari cameron. pastu an letak panadol tak bagi layu cepat.lupo lah tuh..best kan tgk rumah besar, duk 2 org jer kat rumah tuh..rindunya zaman mudo2 dulu..happy jer..anyway ko memang BFF akak la nim..miss u :)

SaHaNiMsofEa said...

k.mai : sampai bila2 x kan lupa saat2 indah ni.. sememangnya kusgt merindui kwn2 kita..

k.as : aku ke yg bg bunga tu? bila masa lak aku gi cameron! ye la agaknye tu.. semenjak amik epidural ni tahap pelupa aku ni makin kuat k.as! seronok+happy+sedih juga kan bila ingat balik..

Moga persahabatan kita kekal selamanya..Amin...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...