22 August 2010

~ Bila dah bergurau..~

Hati memang la terhibur bila tgok anak2 bergurau senda tertawa sesama mereka..tapi kadang kala gurauan diorg ni ada juga yg 'terlebih sudaaa...' atau bergurau mengalahkan budak jantan.. pendek kata seronok ada... marah pun adaaaa......pening pun adaa..hmm........

Photobucket

Sekarang ni Alisya ada tabiat baru..tabiat dia suka bebenar pukul kepala kakak dia.. sikit2 pukul.. salah sikit pukul....tabiat yg sgt2 tidak baik tuuu........!!

Photobucket

hmm anis pulak...bila dah kena ketuk kepala dia apa lg.. dilempang nye pulak si Lisa.......

Photobucket

Photobucket

daughters-quotes-graphics-6

Photobucket

Bila dah berhenti..dah penat bergurau..aku suruh Anis sayang adik...Lisa sayang kakak...sayang cium dahi masing2.....

daughters-quotes-graphics-1


2 comments:

az said...

gaduh-gaduh, kawan balik..adik beradik..tapi best gak, ado gak kawan eh.sok2 adik eh dah besar, berkawan bertiga lak..fina tu, sian, main sorang2 jer..hbs2 gaduh dgn mama eh ..ha2..

SaHaNiMsofEa said...

abih tu apa lg.. mama x reti2 lagi... tambah la sorang lagi..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...