Jumaat lepas aku balik kerumah sendiri di Shah Alam.. dijadikan cerita sepanjang berada disana, masa benar2 terbatas utk aku berblogging.. Sabtu bersamaan 28 Ogos 2010 aku hubby and princess ke SACC Mall Shah Alam tuk shopping raya.. apa yg aku dapat disana satu pasang baju raya utk anis dan lisa juga 2 helai baju harian utk Alia..hubby pun dapat 3 pasang baju melayu..kalah aku ni perempuan yg cuma 2 pasang baju tuk raya ni....TAKDAN nak snap photo utk ku abadikan dlm blog ini.. Punyalah ramai umat.. then lepas joli katak kat SACC Mall kami berangkat pula ke Subang Parade.. Tujuan nya kami kesini ialah utk mencari baju2 Alia lg.. Parkson lah tempat yg dituju.. hasil dari borongan adalah RM300++ melayang... tak apa janji puas hati baju utk anak2 dah sedia ada..
Aku kini sudah kembali kepangkal jalan iaitu sudah kembali semula ke kg halamanku. Nak dijadikan cerita.. aku dan hubby sudah berpakat utk beraya di kg ku dahulu. Memandangkan kini dia terpaksa menghabiskan kebanyakan masanya di ofis, disebabkan kerjanya yg tidak menentu, lebih baik aku berada disini sehingga hari raya.. huuuu...bukan senang nak jaga princesses ni.. bayangkan hubby sekarang sibuk dgn tender nya, memaksa dia tuk berada di ofis sepanjang waktu, dan aku yg keseorangan menjaga anis, lisa and Alia.. boleh menangis sorang2 aku kat rumah tu... last2 aku balik semula ke kg pd hari merdeka yg lepas.......Kini aku punyai sedikit masa utk berblogging....
Aku kini sudah kembali kepangkal jalan iaitu sudah kembali semula ke kg halamanku. Nak dijadikan cerita.. aku dan hubby sudah berpakat utk beraya di kg ku dahulu. Memandangkan kini dia terpaksa menghabiskan kebanyakan masanya di ofis, disebabkan kerjanya yg tidak menentu, lebih baik aku berada disini sehingga hari raya.. huuuu...bukan senang nak jaga princesses ni.. bayangkan hubby sekarang sibuk dgn tender nya, memaksa dia tuk berada di ofis sepanjang waktu, dan aku yg keseorangan menjaga anis, lisa and Alia.. boleh menangis sorang2 aku kat rumah tu... last2 aku balik semula ke kg pd hari merdeka yg lepas.......Kini aku punyai sedikit masa utk berblogging....








2 comments:
waa, shopping sakan nampak... hehe
tu la, sal tengok kakak sal yang ada 3 anak, semua lelaki lak tu, memang tak terkawal... lasak2 belaka anak dia...
hubby dia pulak tak ada kat m'sia ni, bertugas kat lubnan... memang mencabar la. dia pun baru je berhenti kerja bulan 6 hari tu...
sal, shopping itu harus... yg sakan nya cuma seketika.. lepas ni kena tunggu 4,5 bulan baru boleh sakan balik..
kira sama kes juga dgn kakak sal tu yer.. bezanya anak2 dia semua teruna2.. kalau saya dah pengsan gamaknya menjaga, tp skrg anak lelaki ngan pompuan x de bezanya.. sy tgok skrg gurl lg lasak dari boi..
faham perasaan wife ditinggal husband yg bertugas diluar.. moga dikuatkan semangat kakakmu sal..
Post a Comment