11.45 am : 29 september 2010
Panggilan telefon dari hubby..
Me : Hello..
Hubby : Hello..
Me : Hello.. Hello..Hello...
Hubby : Helllloooooo.......!!! Yang! Ish..bini aku ni....
Me : I dengar suara U la....!!
Tut..tut...tut..... (panggilan terputus.. line CELCOM yg macam hampeh kat Bangkok. Hubby kini di Bangkok..)
Panggilan ke-2
Me : Hello Yanggg!!!!
Hubby : Hello.. Hi sayangggggg!!!!
Me : Yangg.. I dgr suara U.. kat mana ni? kata tak de line?
Hubby : haa..! I kat Bangkok ni..!
Me : Apa? Bangkok?
Hubby : A'ah.. tak tahan I kat Yangon! dua hari dah macam 5 tahun kat sana! tak sabar nak balik dah ni.... U n anak2 macam mana kat kg?
Me : OK.. semua Ok kat sini... Alia batuk lagi cuma dah kurang dah tak teruk...
Hubby : kurang tapi boleh bernafas la..tak tersekat2..
Me : hermm..a'ah.. Boleh bernafas la..
Hubby : Anis ngan Lisa camne?
Me : Diorang tgh main2.. U nak tau malam tadi diorang bgn pukul 3 pagi! Pasalnya Anis awal2 pukul 7-8 pm dah tdr..itu yg dia bantai bgn awal! Alisya plak tdr tak lama pastu. Itu yg dia pun bgn awal sama...
Hubby : hmm.. baguslah...tidur awal bangun awal.....
Me : hmmm... U kata nak email.. I hantar e-mail kat U tapi tak balas2 pun!
Hubby : haa..ingatkan boleh e-mail rupanya e-mail pun tak boleh! teruk betul! dah send tapi tak boleh send! kena block! kata boleh pakai internet kat sini, hmmm haram jadah!
Me : Nasib baik dapat dengar suara U ni..dah tau keadaan U kat sana kira Ok dah...
Hubby : Itulah.. lega dapat tau pasal U all kat kg.. maybe hari ni or esok I balik la...Sekarang I nak kena uruskan document ni nak kena hantar kat ICAO... ptg nanti kalau dapat I call U lagi...
Me : Oklah...
Hubby : Ok sayang.. I love You..
Me : Love U too sayang..
Hubby : Bye..
Me : Bye...
Lepas panggilan ini........satu nafas panjang ditarik dan dihembus dgn penuh lega.................
Panggilan telefon dari hubby..
Me : Hello..
Hubby : Hello..
Me : Hello.. Hello..Hello...
Hubby : Helllloooooo.......!!! Yang! Ish..bini aku ni....
Me : I dengar suara U la....!!
Tut..tut...tut..... (panggilan terputus.. line CELCOM yg macam hampeh kat Bangkok. Hubby kini di Bangkok..)
Panggilan ke-2
Me : Hello Yanggg!!!!
Hubby : Hello.. Hi sayangggggg!!!!
Me : Yangg.. I dgr suara U.. kat mana ni? kata tak de line?
Hubby : haa..! I kat Bangkok ni..!
Me : Apa? Bangkok?
Hubby : A'ah.. tak tahan I kat Yangon! dua hari dah macam 5 tahun kat sana! tak sabar nak balik dah ni.... U n anak2 macam mana kat kg?
Me : OK.. semua Ok kat sini... Alia batuk lagi cuma dah kurang dah tak teruk...
Hubby : kurang tapi boleh bernafas la..tak tersekat2..
Me : hermm..a'ah.. Boleh bernafas la..
Hubby : Anis ngan Lisa camne?
Me : Diorang tgh main2.. U nak tau malam tadi diorang bgn pukul 3 pagi! Pasalnya Anis awal2 pukul 7-8 pm dah tdr..itu yg dia bantai bgn awal! Alisya plak tdr tak lama pastu. Itu yg dia pun bgn awal sama...
Hubby : hmm.. baguslah...tidur awal bangun awal.....
Me : hmmm... U kata nak email.. I hantar e-mail kat U tapi tak balas2 pun!
Hubby : haa..ingatkan boleh e-mail rupanya e-mail pun tak boleh! teruk betul! dah send tapi tak boleh send! kena block! kata boleh pakai internet kat sini, hmmm haram jadah!
Me : Nasib baik dapat dengar suara U ni..dah tau keadaan U kat sana kira Ok dah...
Hubby : Itulah.. lega dapat tau pasal U all kat kg.. maybe hari ni or esok I balik la...Sekarang I nak kena uruskan document ni nak kena hantar kat ICAO... ptg nanti kalau dapat I call U lagi...
Me : Oklah...
Hubby : Ok sayang.. I love You..
Me : Love U too sayang..
Hubby : Bye..
Me : Bye...
Lepas panggilan ini........satu nafas panjang ditarik dan dihembus dgn penuh lega.................








0 comments:
Post a Comment