Alhamdulillah....aku masih disini..1st of all, bye-bye 2010.. welcome 2011! Tp dlm pd org lain masih bergembira menyambut tahun baru, aku dikejutkan dgn satu berita yg amat menyedihkan..pakngah sebelah bapaku telah kembali ke Rahmatullah 3 hari yg lepas.. Berita ni amat mengejutkan. Allahyarham jika dilihat pd luaran tidak seperti seorang yg sakit...itulah yg dikatakan ajal maut ditgn Tuhan.....Moga Allahyarham ditempatkan dikalangan org2 yg beriman....

Ok.....insan yg telah pergi tidak akan kembali lg, life must go on.....last week my luvly sis, Ain dah pun balik ke Penang, gi sambung belajar balik. I really miss her, really...I do...bila dia ada aku rasa happy sgt....bila dah takde dia..terkial2 lah aku sorang2 kat rumah...rutin harian aku berjalan seperti biasa.......Ain, do come again to my house ok.....so today kami cadangnye nak ke One Utama...jalan2 cuci mata....so C U guys around! I'll be back soon....









0 comments:
Post a Comment