Assalammualaikum...hmm,straight to the point..I didn't know that KRU ada buat filem mcm ni? Very the international gitu..after filem Magika, KRU Studios bertungkus lumus buat filem epik/aksi ala2 chronicles of Narnia..baru je trailer aku dah rasa berkobar2 nak tgok keseluruhan filemnya..Yusry, thumbs up for you man! U did very good job!
click HERE for the synopsis..
Tayangan pd 10 March 2011......
mcm Pirates of the Caribbeann pun ada..
click HERE for the synopsis..
Tayangan pd 10 March 2011......
mcm Pirates of the Caribbeann pun ada..








3 comments:
kru nei kreatif..
suke...!
:)
mcm best je.. nk tgk lah nanti....
Kreatif sungguh KRU..sekreatif ahsfantasy..!
Comelnyer nama doraemon lurve ni...samalah kita, x sabar nak tgok ni..
Post a Comment