20 January 2011

~ 1.26 pagi...bagi ikan makan..~

Sekarang dah pukul 1.26pg..apesal xble tdo ni?...maybe sebab bdn terlalu penat sampai x boleh tido....patutnye bila dah penat sgt senang la tdo...haa..jgn x tau, ada gak kes cam aku ni...U can't sleep when your body to tired....dah x ble tdo aku gi jln2 kat rumah si MazidulAkmal pengacara 360 tu..bukan gi rumah dia betul2, tgok blog dia jer..dia ada up pasal kenapa perempuan zaman skrg suka tangkap gambar sendiri guna telefon bimbit, lokasi dlm toilet..geng dia si lelaki tu yg kehairanan and kepelikan..hmm..aku pun tak nak komen panjang isu ni..suka hati makcik2 kakak2 adik2 tu la nak buat apa..janji diorg bahagia..tp skrg aku bukan nak story pasal tu...aku cuma terperasan ada gadget 'bagi ikan makan' kat one of his friends blog..wartawan tv3 gak..jadi aku dgn bermurah hatinya telah memberi ikan2 dia makan...... aku tau akuarium ikan ni dah lama wujud..hmm..bagus gak ada benda ni.......dah, aku pun nak letak satu kat rumah aku ni, layan lg bagi ikan makan sampai lentok......





"makanlah wahai si ikan kaloi.."


2 comments:

hyazz said...

kesian... susah gak bile xleh tido ni.. klu saye cari makan jer la...sure lena nyer pastu..hahaha

SaHaNiMsofEa said...

waktu ni perut x terasa nak jamah makanan....patut la kak hyazz makin beisi, gendang gendut tali kecapi, kenyang perut senang hati...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...